نوشته شده توسط : خلیل

آیا می توان از سایت اینترنتی خرید ابزار صنعتی انجام داد؟

 

دراین روزگار مردم بنا بر مشغله هایی که در زندگی های روزانه خود درگیرشان هستند علاقه دارند تا وظایف شخصی را سریع وراحت انجام دهند. وظایف که در صورتی که از فروشگاه مطمئن باشد باعث میشود در وقت و هزینه رفت و آمد افراد صرفه جویی نماید. ازجمله مواردی که شاید هنوز تهیه آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید ابزار آلات به شکل کاملاً آنلاین می باشد. خرید ابزار صنعتی یکی از خریدهایی است صورت اینترنتی هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبا کیفیت ترین مجموعه هایخرید ابزار آلات صنعتی سر بزنید میتوانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.

 

پس از انقلاب صنعتی تغییرات قابل توجهی در زمینه ابزارآلات صنعتی به وجود آمد. این تغییرات گسترده باعث گسترش تولیدات شرکت‌های ساخت ابزار شد.

ابزار الات صنعتی باعث دقت و سرعت بیشتر انسان‌ها در تولیدات خود شده‌اند. تغییراتی که در طی این سال‌ها صورت گرفته باعث شده که پیشرفت‌های قابل توجهی در ابزار آلات صنعتی دیده شود.

در این مقاله سعی داریم که به بررسی دقیق ابزار آلات صنعتی بپردازیم. ابزارالات صنعتی دارای دسته بندی‌های مختلفی هستند که با توجه به کاربرد آن‌ها به انواع گوناگونی تقسیم می‌شوند.

به طور کلی ابزارهای صنعتی شامل ابزار صنعتی برقی، ابزار صنعتی بادی و مواردی از این قبیل هستند.

معمولا ابزارآلات صنعتی به سه دسته برقی، بنزینی و بادی تقسیم می‌شوند که با توجه به شرایط و محیط ممکن است استفاده‌های گوناگونی داشته باشند.

ابزارالات صنعتی چیست؟
1-ابزار الات صنعتی برقی:

همان طور که می‌دانید انجام برخی از کارها در کارخانه‌ها به نیروی بسیار زیادی نیاز دارد و نمی‌توان آن کار را به صورت دستی انجام داد. در این موقعیت‌ها از ابزار آلات برقی استفاده می‌شود. از آن‌جایی که در بسیاری از موارد دسترسی به برق مشکل وجود دارد،

این ابزار آلات را به صورت شارژی نیز می‌سازند که شما می‌توانید در فضاهای مختلف از آن استفاده کنید و اما معرفی چند ابزار صنعتی برقی:
دریل برقی و شارژی:

ابزارالات صنعتی چیست؟

معمولاً از دریل‌ها برای سوراخ کردن سطوح مختلف استفاده می‌شود. این ابزار یکی از پرکاربردترین ابزارآلات صنعتی برقی است که در هر کارگاه صنعتی یافت می‌شود.
فرز برقی:

فرزها معمولاً برای برش فلزات و تراشکاری مورد استفاد قرار می‌گیرند. در بعضی موارد هم از این دستگاه برای تیز کردن استفاده می‌شود.
دستگاه جوشکاری:

دستگاه جوش یا اینورتر ابزاری است که از آن برای اتصال فلزات استفاده می‌شود.
2-ابزار الات صنعتی بنزینی:

ابزار الات بنزینی در مناطقی مورد استفاده قرار می‌گیرد که دسترسی به برق در آن جا دشوار یا غیر ممکن است.

به عنوان مثال در مناطق جنگلی معمولاً از ابزارهای صنعتی بنزینی به جای ابزار آلات برقی استفاده می‌شود. مانند:
چکش تخریب بنزینی:

چکش تخریب ابزاری است که از آن برای تخریب سطوح سخت مانند بتن استفاده می‌شود.
اره زنجیری بنزینی:

بریدن الوار و چوب‌های قطور نیاز به ابزاری دارد که این عمل را به سرعت انجام دهد.
ژنراتور یا موتور برق:

ژنراتور یا موتور برق از جمله ابزار برقی است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. ژنراتورها معمولاً در کمپینگ، مدارس و کارگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سوخت اصلی این دستگاه معمولاً بنزین است که در هر مکانی دسترسی به آن آسان خواهد بود.
3-ابزار الات صنعتی بادی:

ابزار الات بادی ابزاری هستند که معمولاً به وسیله کمپرسور باد کار می‌کنند. این ابزار به دلیل وسعت استفاده‌ای که دارند در خط تولید بسیاری از کارخانه‌های صنعتی یافت می‌شوند.
میخکوب و منگنه کوب بادی:

میخکوب و منگنه کوب ابزارهای حیاتی در صنعت نجاری و کار با چوب هستند. این ابزارها در دسته بندی ابزار بادی قرار می‌گیرد که یکی از پرکاربردترین محصولات در صنایع کابینت سازی به حساب می‌آید.
پولیشر بادی:

دستگاه پولیش بادی  از جمله ابزارآلات صنعتی بادی است که در کارگاه‌های صافکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. به کمک این ابزار می‌توان خط و خش روی بدنه خودرو را جلا داد. این دستگاه با استفاده از سری فرچه‌ای شکل و ایجاد ساییدگی رنگ اتومبیل را براق می‌کند.

به سبب معارفه می توانید به کلیک بروید



:: برچسب‌ها: خرید ابزار آلات صنعتی,قیمت ابزار,فروش ابزار ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خلیل

خرید اینترنتی ابزار آلات صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

 

این روزها مردم به خاطر شلوغی روزمره که در زندگی های روتین خود درگیرشان هستند علاقه دارند تا وظایف روزانه را اینترنتی انجام دهند. کارهای که در حالی که از فروشگاه معتبر باشد می تواند در انرژی و هزینه رفت و آمد افراد صرفه جویی کند. یکی از مواردی که امکان دارد هنوز خرید آن برای مردم عجیب باشد خرید ابزار آلات به شکل کاملاً آنلاین می باشد. تهیه ابزار صنعتی یکی از مواردی است شکل اینترنتی هم می توانند تهیه نمایند .

 

زمان آن رسیده تا این همه ابزاری را که خریده اید به یک جعبه ابزار خوب و مناسب منتقل نمایید . فراموش نکنید که هزینه خیلی زیادی را بابت خرید ابزارآلات مورد نیازتان پرداخت کرده اید لذا مهمترین اصل محافظت و نگهداری صحیح از این ابزارهاست . شاید یک جعبه ابزار مناسب و جادار بتواند محل خوبی برای نگهداری ابزارآلات شما باشد.
جعبه های ابزار امروزه دارای طراحی های بسیار جالبی شده اند . سازندگان این جعبه ها امروزه محولاتی تولید میکنند که به اندازه کافی جادار هستند و میتوان ابزارهای زیادی را داخل آن جا داد در ادامه به شما خواهیم گفت که انواع جعبه های ابزار به چه صورت است و جهت خرید و انتخاب یک جعبه ابزار مناسب چه نکاتی را باید رعایت نمایید:

انواع جعبه ابزار:
جعبه های ابزار تنوع زیادی در بازار دارد که به عقیده بنده انتخاب آن بیشتر سلیقه ای است . جعبه های ابزار عموماً به دو صورت فلزی و پلاستیکی ساخته میشوند . البته مدل پارچه ای و چوبی آن نیز در بازار موجود است که در این پست مورد بحث ما نخواهند بود. جعبه ابزارها سابق بر حسب طبقه تقسیم بندی میشدند اما امروزه با ظهور طراحی های نوین در این محصولات سایز بندی جعبه ها بر حسب اینچ ایجاد شده اند .

کدام انتخاب بهتر است ؟ فلزی یا پلاستیکی !!!
شاید این سئوال خیلی از دوستان عزیز من باشد که واقعاً کدام یک بهتر است . شاید خیلی از دوستانتان گفته باشند که خب معلوم است جعبه فلزی به مراتب از پلاستیکی بهتر است . هم استحکام بالاتر دارد و هم عمر بیشتر ! اما باید خدمت شما عرض کنم که خیر !!! این تصور کاملاً اشتباه است . اتفاقاً برعکس ! جعبه ابزار پلاستیکی به مراتب بهتر از جعبه فلزی است . من فکر کردم شاید بهتر باشد تا مزیت های جعبه پلاستیکی نسبت به جعبه فلزی را به صورت تیتر وار خدمت شما بیان نمایم :
1) جعبه های فلزی نسبت به نوع پلاستیکی ورزن خیلی بیشتری دارند که همین قضیه سبب میشود تا هنگام حمل و نقل وزن کل جعبه شما به مراتب بیشتر شود
2) جعبه های فلزی در هنگام برخورد ابزار در داخل جعبه ، پوشش رنگ خود را از دست خواهد داد و به مررو زمان اگر آب و یا رطوبت وارد جعبه شما شود باعث ایجاد زنگ زدگی میشود.
3) در صورت برخورد ابزار با درون جعبه به خاطر برخورد دو فلز صدای ایجاد شده به مراتب بیشتر از نوع پلاستیکی آن خواهد بود فکر کنید که در داخل اتومبیلتان یک جعبه ابزار فلزی دارید و بعد از گذر از هر دست انداز باید منتظر شنیدن صدای ناهنجاری از صندوق عقب خود باشید
4) جعبه ابزار های فلزی معمولاً محفظه نگهداری یچ و مهره ندارند که همین مسئاله سبب راکندگی ابزار شما خواهد شد.




نکات مهم در انتخاب جعبه ابزار :
1) در جعبه های فلزی به ضخامت ورق ، نوع پوشش رنگ (حتماً الکترواستاتیک باشد ) و نوع یراق آلات مصرف شده روی آن دقت نمایید.
2) جعبه های پلاستیکی باید مستحکم و دارای لولاهای قوی باشند
3) جعبه ابزاری مناسب است که دارای طبقه ها و محفظه های جداگانه باشد .
4) انتخاب جعبه ابزار سلیقه ای است . هرمدلی که خوشتان آمد اگر شرایط بالا را داشت بخرید!



 

برای توضیح می توانید به https://good4p.com دنبال کنید



:: برچسب‌ها: خرید ورق آهن, فروش ورق آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خلیل

انتخاب ابزار به شکل کاملاً آنلاین

 

دراین روزگار مردم به خاطر کار زیاد که در زندگی های روزمره خود دارند علاقه دارند تا کارهای روزانه را اینترنتی انجام دهند. خرید های که در حالی که از جای معتبر باشد می تواند در زمان و هزینه رفت و آمد مردم صرفه جویی نماید. یکی از چیزهایی که شاید همچنان سفارش آن برای مردم ناشناخته باشد خرید ابزار آلات به شکل کاملاً آنلاین می باشد. خرید ابزار صنعتی یکی از مواردی است شکل اینترنتی هم می توانند تهیه نمایند .


1.آزادی انتخاب و تنوع برند

یک فروشگاه اینترنتی ابزار به مشتریان خود این حق انتخاب را می­دهد تا از بین چندین برند موجود با ویژگی­ها و خصوصیات مختلف، بسته به نیازخود بهترین گزینه را انتخاب کنند.معمولا وقتی از یک مغازه خرید می­کنید، گزینه­ های پیش­روی شما برای خرید ، به انبار و موجودی آن فروشگاه خاص محدود می­شود.خرید ابزار از دنیای وب، محدودیت معمول خرید از فروشگاه­های محلی را از میان برداشته و به شما امکان انتخاب از فروشگاه­های ابزار سراسر کشور را می­دهد. این یعنی انتخاب­های بیشتر و دسترسی سریع به هر چیزی که به دنبال آن هستید!
2.بررسی تخصصی در فروشگاه اینترنتی ابزار

حتما برای شما هم پیش آمده که در هنگام خرید سوال­های زیادی در ذهن شما شکل می­گیرد، اما پرسیدن همه آن­ها از فروشنده تقریبا ممکن نیست! در یک فروشگاه اینترنتی ابزار این مشکل وجود نخواهد داشت .یک فروشگاه معتبر برای کوچکترین آیتم­های موجود نیز اطلاعات کامل و دقیقی را به مشتری عرضه می­کند. به­ این ترتیب امکان بررسی تخصصی محصول مورد نظر شما قبل از خرید فراهم می­شود . هم­چنین اگر در انتخاب بین 2 محصول دچار تردید باشید، به ­راحتی امکان مقایسه محصولات باهم وجود خواهد داشت.

.پیدا کردن ابزار تخصصی هر کار

برای خریداری کردن هر  محصول حرفه ای نیاز است که به بازار همان محصول مراجعه کنیم،به عنوان مثال برای خرید لوازم نجاری نمیتوانیم به یک ابزار فروشی عمومی مراجعه کنیم . فروشگاه اینترنتی ابزارمال ارائه کننده ابزارآلات تخصصی مکانیکی و ابزارآلات دستی حرفه ای است که با مراجعه به آن میتوانید ابزار مخصوص خود را به راحتی بیابید.
4.قیمت منصفانه

با خرید اقلام مورد نیاز خود از یک فروشگاه اینترنتی ابزار، می­توانید قیمت منصفانه­ تری را تجربه کنید. به ­دلیل ماهیت رقابتی این نوع از فروش و شفافیت قیمتی آن، مشتریان می­توانند ابزار مورد نظر خود را با قیمت بهتری تهیه کرده و از تخفیف ­های دوره­ای فروشگاه نیز بهره­ مند شوند. هم­چنین هزینه ­های جاری جستجوی محصول مورد نظر از بازار ابزار مختلف، در این نوع از فروش حذف شده و در­نهایت پول کمتری را پرداخت می­کنید.

یکی دیگر از دلایل منصفانه بودن قیمت­ها در فروشگاه­های آنلاین، کمتر بودن هزینه ­های جاری این نوع فروشگاه­ها است. با حذف بسیاری از این هزینه­ ها و برای کسب سهم بیشتری از بازار، فروشنده می­تواند قیمت محصولات خود را پایین ­تر در­نظر بگیرد و ضرر هم نکند. این یک معامله برد-برد هم برای فروشنده و هم برای مشتری است.در شرایطی که خرید شما از میزان مبلغی بیشتر باشد، بسیاری از فروشگاه­های اینترنتی امکان ارسال رایگان محصولات را نیز برای مشتریان در ­نظر می­گیرند.
5.فروشگاه اینترنتی ابزار و مشاوره رایگان قبل از خرید

ممکن است بعد از بررسی تخصصی یک محصول خاص، هنوز هم سوالی در مورد نحوه کارکرد یا امکانات آن در ذهن شما وجود داشته باشد. یک فروشگاه اینترنتی ابزار به­ کمک تیم پشتیبانی خود، مشاوره لازم قبل از خرید ابزارآلات را در اختیار شما قرار خواهد داد. این مشاوره رایگان مانع از خرید اشتباه یک محصول شده و از ضرر­های احتمالی آن جلوگیری خواهد کرد. در بعضی شرایط و بعد از این مشاوره، خریدار متوجه می­شود که محصول دیگری برای نیاز او مناسب ­تر بوده و نتیجه بهتری را برای کار او به­ همراه می­آورد.
6.تجربه آسان خرید در فروشگاه اینترنتی ابزار

مهم ­ترین مزیت خرید از فروشگاه اینترنتی ابزار برای مشتریان، راحتی و جلوگیری از اتلاف زمان ارزشمند آن­ها در بازار ابزار است.دنیای وب این امکان را برای شما فراهم می­کند تا تنها با استفاده از یک گوشی موبایل و وقتی در منزل شخصی خود در حال استراحت هستید، و یا در حین انجام کار نیاز فوری به ابزاری دارید اقدام به بررسی و انتخاب اقلام مورد نیاز خود کنید. در این تجربه خرید، هیچ­گونه شلوغی را تجربه نخواهید کرد و در هیچ صفی منتظر نخواهید ماند.

 

جهت توضیح می توانید به ابزار آلات صنعتی بروید



:: برچسب‌ها: خرید ورق آهن, فروش ورق آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خلیل

خرید گوسفند زنده به شکل کاملاً آنلاین

 

دراین روزگار مردم به خاطر مشغله هایی که در زندگی های روزانه خود دارند علاقه دارند تا خرید های روزانه را سریع وراحت انجام دهند. وظایف که در حالی که از جای مطمئن باشد می تواند در وقت و خرج جابه جایی مردم صرفه جویی نماید. یکی از مواردی که شاید همچنان سفارش آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید گوسفند زنده به شکل کاملاً آنلاین می باشد. سفارش گوشت گوسفند یکی از مواردی است که در سبد خرید ماهانه خانواده ها وجود دارد و انتخاب افراد برای گوشتی تازه و بدون مشکل از جمله انتخاب هایی می باشد که معمولا فکرشان را مشغول می کند. پس چه بهتر افراد امکان این را داشته باشند تهیه گوشت تازه را به شکل آنلاین هم تهیه نمایند.

امکان دارد این سوال برای بسیاری از مردم پیش بیاید که گوسفند زنده هم می تواند به صورت آنلاین فروش برود؟چگونه می شود که دام زنده را در کمترین زمان خریداری نمود؟ در این صورت تهیه چه شرایطی دارد و چگونه می تواند سایتی مطمئن پیدا کرد و از آن مطمئن بود؟ در شرایطی که نیاز به قربانی گوسفند زنده می باشد چطور می توان به سرعت جایی را به شکل آنلاین پیدا کرد و دام زنده را خرید کرد؟

از رسم هایی قدیمی و سنتی در ایران قربانی کردن گوسفند می باشد که برای انجام این امر افراد مجبور هستند تا خرید گوسفند را به صورت زنده انجام دهند. ممکن است کلمه فروش گوسفند زنده را زیاد در خیابان ها دیده باشید ولی این سوال همیشه پیش می آید که واقعاً گوسفند زنده سالم به مردم عرضه می کنند؟ آیا وزن گوسفند را با تغذیه بد و آب دادن زیاد بالا نبرده اند؟ حالا از کجا می توان جایی را که تمام مشخصات فروش یک گوسفند زنده و سالم را دارد، پیدا کنیم؟

باید همیشه این نکته مهم را در ذهن خودتان داشته باشید که بتوانید گوسفند زنده سلامت را از گوسفند مریض تشخیص دهید و زمانی که به محل فروش گوسفند می روید بهداشت و پاکیزگی محیط و دام را هم در نظر بگیرید. توجه به ویژگی های ظاهری و بررسی آن ها می تواند تا حدودی به شما کمک کند که بیماری های ظاهری آن ها را مشخص نمایید و بتوانید خرید دامی خوب و سالم را داشته باشید.

مواردی مانند داشتن عفونت، اسهال، ضعف بدن، آبریزش زیاد از بینی، کم تحرکی و... می تواند نشان دهد که دام مریض است و نباید خریداری گردد. نشانه اصلی یک گوسفند سالم این است که بدون هیچ ضعف جسمانی بتواند به این سو و آن سو برود و پر انرژی باشد و این تشخیص در یک نگاه مشخص می باشد.

چرا باید گوسفند زنده خرید؟

سوالی که بسیاری از افراد از ما می پرسند این است که چرا باید گوسفند زنده بخریم که دارای پوست، کله پاچه و ... می باشد و آیا خرید گوشت کیلویی به صرفه تر نیست؟ باید در جواب این افراد بگوییم مهم ترین هدفی که خرید و ذبح یک گوسفند زنده دارد این است که شما دام را در لحظه می بینید و گوشت تازه ای از گوسفند جوان تحویل می گیرید که مطمئن هستید بیمار نمی باشد. همچنین احتیاجی نیست که برای خرید دام زنده به روستاها یا اطراف شهر بروید که هم وقت خود را در مسیرهای طولانی اتلاف نمایید و هم بدون شناخت گوسفند زنده بیمار را بخرید.

شما می توانید از بقیه قسمت های گوسفند ذبح شده که در حالت عادی باید خرید آن جدا هزینه کنید هم استفاده نمایید. بسیاری از مراکز معتبر با فرستادن قصاب و خدماتی مانند خرد کردن گوشت در زمان کم در جلب رضایت بیشتر مشتری ها تلاش می کنند.

مزایای خرید گوسفند زنده را می توان داشتن پروتئین های زیادتر نسبت به گوشت های یخ زده یا قدیمی دانست و همچنین در صورتی که مشخصات یک گوسفند زنده سالم را بدانید گوشت سالم و بدون بیماری داشته باشید. گوشت گوسفند زنده مزه بهتری نسبت به گوشت های مانده دارد و می توانید از مشتقات آن هم استفاده نمایید.

 

خرید گوسفند زنده و سالم از کدام سایت باشد؟

 

شما باید سایتی را انتخاب نمایید که در تهیه و تامین گوسفند زنده دارای تجربه چندین ساله بوده و دارای مجوز بهداشتی می باشند. افراد با انتخاب دام موردنظر می توانند در هر زمان از شبانه روز و دادن اندازه و وزن آن ها خرید خود را انجام نمایند.

مجموعه گوسفند زنده پیام از این وب سایت های معتبر با سابقه چندین ساله می باشد که به خریداران با هر بودجه ای اجازه خرید دام سالم و جوان را می دهد.

خرید باید از مرکزی باشد که بتوانید به راحتی دام زنده خود را سفارش داده و در اسرع وقت آن را در مکان خود تحویل بگیرید.

البته حواستان باشد که در این صنف هم ممکن است کلاهبردارانی وارد شده باشند که از اعتماد افراد سواستفاده نمایند و این باید طی یک تحقیق مشخص گردد. شما می توانید مجوز فروش گوسفند زنده را چک نمایید و در این زمینه سلامت بهداشت آن ها مطمئن گردید.

گروه مجموعه گوسفند زنده توانسته است با سابقه طولانی و درخشان و با حذف واسطه ها در زمینه خرید اینترنتی دام زنده کمک بسیار به افرادی نماید که به خریدهای اینترنتی اعتماد ندارند. شما می توانید با خیال راحت خرید گوسفند زنده را با قیمتی پایین تر از سایر افراد و با قیمت مصوب اتحادیه ارائه نماید.

 

 

مزایای خرید گوسفند زنده اینترنتی

گوسفند زنده دارای قیمت‌های مختلفی می باشد که بر اساس مواردی مانند وزن، نژاد و ... متفاوت می باشد. نژاد های مخصوص که در کشتار و ذبح در مراسمات استفاده می شوند نژاد های گوشتی می باشند که گوشت بیشتری را به مصرف کننده می دهند. شما می توانید با این تفاوت قیمت یک خرید بی واسطه و با گوشتی ارگانیک و با وزن دلخواه خود را تحویل بگیرید.

خرید گوسفند زنده به روش اینترنتی به دلیل اینکه روشی بدون واسطه می باشد و خرید می تواند به راحتی به دست مشتریان برسد و خریدار با بررسی کردن دام آن را خریداری نماید. مزایای خرید اینترنتی این است که شما می توانید گوسفند را با نرخ کشتارگاه و ارزان تر از بیرون که دلال ها در آن نقش دارند خریداری نمایید.

البته باید این نکته را در نظر بگیرید که این خرید اینترنتی و بدون واسطه را هم از مراکز معتبر انجام نمایید تا بتوانید با توجه به مواردی که گفتیم و با شناخت کامل یک گوسفند زنده سالم، خرید خود را انجام نمایید.

نتیجه گیری

پس در صورتی که به دلیل مشغله کاری بالا یا نداشتن گوشتی تازه ومورد اعتماد نتوانسته اید گوشت خوبی را در دسترس داشته باشید پیشنهاد می گردد که از مجموعه گوسفند زنده پیام که مرکزی اصلی در خدمت شما عزیزان است خرید گوسفند زنده خود را انجام نمایید.

شما به راحتی و از طریق سایت می توانید گوسفندهایی سالم و جوان را در هر نقطه از تهران تحویل گرفته و خریدی بدون دلال و با صرفه را تجربه کنید.

حتماً خرید خود را از مرکزی که موردتایید است انجام دهید و به مراکز نامعتبر اعتماد نکنید. دام زنده را از مجموعه گوسفند زنده پیام که دارای مجوز بوده و تحت نظر ارگانهای ذیصلاح می باشد انجام نمایید تا بتوانید از دام هایی سالم استفاده نمایید که هم لذت خوردن یک گوشت تازه را تجربه نمایید و هم دامی را با قیمت ارزان ترازبازار داشته باشید. مجموعه گوسفند زنده پیام توانسته است با سابقه چندین ساله دقت و انصاف در فروش داشته باشد و دامی با نژاد عالی را به همراه قصاب در محل به شما تحویل دهد.

 

جهت شناخت می توانید به اینجا مراجعه کنید

 

 



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خلیل

چرا باید گوسفند زنده خرید؟

 

امروزه مردم بنا بر شلوغی روزمره که در زندگی های روزمره خود دارند دوست دارند تا وظایف شخصی را آنلاین انجام دهند. وظایف که در صورتی که از جای مطمئن باشد باعث میشود در زمان و خرج جابه جایی مردم صرفه جویی نماید. یکی از مواردی که ممکن است هنوز تهیه آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید گوسفند زنده به شکل کاملاً آنلاین است. خرید گوشت گوسفند یکی از خریدهایی است که در سبد خرید ماهانه افراد وجود دارد و انتخاب افراد برای گوشتی تازه و مطمئن از جمله کارهایی می باشد که همیشه ذهنشان را مشغول می کند. پس چه بهتر خانواده ها بتوانند تهیه گوشت تازه را به صورت آنلاین هم تهیه نمایند.

شاید این سوال برای بسیاری از مردم پیش بیاید که گوسفند زنده هم می تواند به شکل آنلاین فروخته شود؟چطور می شود که گوسفند زنده را در کمترین بازه زمانی تهیه کرد؟ در این شرایط تهیه چه راه هایی دارد و چگونه می تواند مکانی معتبر پیدا کرد و از آن مطمئن بود؟ در عروسی که نیاز به قربانی گوسفند زنده می باشد چطور می توان سریعا جایی را به شکل آنلاین پیدا کرد و دام زنده را تهیه کرد؟

از رسم هایی قدیمی و سنتی در ایران قربانی کردن گوسفند می باشد که برای انجام این امر افراد مجبور هستند تا خرید گوسفند را به صورت زنده انجام دهند. ممکن است کلمه فروش گوسفند زنده را زیاد در خیابان ها دیده باشید ولی این سوال همیشه پیش می آید که واقعاً گوسفند زنده سالم به مردم عرضه می کنند؟ آیا وزن گوسفند را با تغذیه بد و آب دادن زیاد بالا نبرده اند؟ حالا از کجا می توان جایی را که تمام مشخصات فروش یک گوسفند زنده و سالم را دارد، پیدا کنیم؟

باید همیشه این نکته مهم را در ذهن خودتان داشته باشید که بتوانید گوسفند زنده سلامت را از گوسفند مریض تشخیص دهید و زمانی که به محل فروش گوسفند می روید بهداشت و پاکیزگی محیط و دام را هم در نظر بگیرید. توجه به ویژگی های ظاهری و بررسی آن ها می تواند تا حدودی به شما کمک کند که بیماری های ظاهری آن ها را مشخص نمایید و بتوانید خرید دامی خوب و سالم را داشته باشید.

مواردی مانند داشتن عفونت، اسهال، ضعف بدن، آبریزش زیاد از بینی، کم تحرکی و... می تواند نشان دهد که دام مریض است و نباید خریداری گردد. نشانه اصلی یک گوسفند سالم این است که بدون هیچ ضعف جسمانی بتواند به این سو و آن سو برود و پر انرژی باشد و این تشخیص در یک نگاه مشخص می باشد.

خرید اینترنتی گوسفنده زنده چه مزایای دارد؟

شاید این سوال شما هم باشد که خرید اینترنتی دام زنده چه مزایایی دارد و با توجه به اینکه همیشه این مورد به صورت حضوری بوده است می توان برای خرید غیرحضوری آن هم اقدام نمود؟ آیا نیاز به آگاهی دارد؟

                قیمت گوسفند زنده به نرخ روز و با قیمت کشتارگاه

                خریدی بدون واسطه و مستقیم

                خرید وزن دلخواه دام زنده

                خرید آپشن های مختلف در زمان خرید دام زنده

                خرید راحت و بدون اتلاف وقت گوسفند تازه

 

شناخت گوسفند زنده سالم کار سختی نمی باشد و شما می توانید با لمس مهره های پشت گوسفند به چاق یا لاغر بودن آن پی ببرید. در صورتی که گوسفند آبریزش داشته باشد یا پشم های آن به راحتی کنده شود می توانید به بیمار بودن آن شک کنید. همینطور زمانی که گوسفند چشمانی براق و جثه پرتحرکی داشته باشد، نشان می دهد که شما گوسفند سالمی را انتخاب کرده اید. اگر مشاهده کردید که گوسفند زنده در حالت استراحتش در حال نشخوار می باشد، نباید نگران باشید زیرا نشانه سلامت دام است. در زمان ذبح گوسفند به رنگ جگر توجه نمایید زیرا زمانی که داخل آن انگل وجود داشته باشد نشان می دهد که گوسفند بیمار می باشد.

 

 

مزایای خرید گوسفند زنده اینترنتی

گوسفند زنده دارای قیمت‌های مختلفی می باشد که بر اساس مواردی مانند وزن، نژاد و ... متفاوت می باشد. نژاد های مخصوص که در کشتار و ذبح در مراسمات استفاده می شوند نژاد های گوشتی می باشند که گوشت بیشتری را به مصرف کننده می دهند. شما می توانید با این تفاوت قیمت یک خرید بی واسطه و با گوشتی ارگانیک و با وزن دلخواه خود را تحویل بگیرید.

خرید گوسفند زنده به روش اینترنتی به دلیل اینکه روشی بدون واسطه می باشد و خرید می تواند به راحتی به دست مشتریان برسد و خریدار با بررسی کردن دام آن را خریداری نماید. مزایای خرید اینترنتی این است که شما می توانید گوسفند را با نرخ کشتارگاه و ارزان تر از بیرون که دلال ها در آن نقش دارند خریداری نمایید.

البته باید این نکته را در نظر بگیرید که این خرید اینترنتی و بدون واسطه را هم از مراکز معتبر انجام نمایید تا بتوانید با توجه به مواردی که گفتیم و با شناخت کامل یک گوسفند زنده سالم، خرید خود را انجام نمایید.

زمانی که در هر خریدی گرفتار دلال ها و یا واسطه گر ها شوید باید قیمت بالاتری را پرداخت نمایید. قیمت گوسفند زنده هم از همین موارد است که می تواند با وجود دلال ها یک خرید با هزینه بالاتر را به شما تحمیل نماید و ما به شما خرید گوسفند زنده بدون واسطه را پیشنهاد می‌کنیم. مجموعه گوسفند زنده پیام مرکزی مطمئن در زمینه خرید و فروش دام زنده می باشد که شما مشتریان گرامی بتوانید بدون دردسر و یا نگرانی گوسفند سالم و جوان را از هر نقطه از شهر تهران سفارش داده و خریدی بدون واسطه را تجربه نمایید.

گوسفند زنده درمجموعه گوسفند زنده پیام دارای مجوزات لازم جهت فروش و ذبح تحت نظارت ارگانهای ذیصلاح بوده و به شما این اطمینان را خواهد داد تا از گوسفندانی با گوشت تازه و سالم استفاده نمایید و از طعم واقعی یک گوشت ترد و تازه نهایت لذت را ببرید.

 

به سبب معارفه می توانید به سایت گوسفند زنده مراجعه کنید

 

 



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خلیل

هزینه نمونه هایمرکزآموزش تعمیرات موبایل با قیمت مناسب

 

چگونه خودتان تلفن همراه خود را تعمیر کنید (DIY) – راهنمای آسان

یاد بگیرید چگونه خودتان تلفن همراه خود را تعمیر کنید. این راهنما برای افرادی است که اصول اولیه را می‌دانند یا افرادی هستند که خودتان آن را انجام دهید (DIY). اکثر مشکلات و ایرادات تلفن همراه بسیار جزئی هستند و فقط با رعایت مراحل اولیه و ساده ترمیم می شوند. اگر از راهنمای ساده و مراحل ما پیروی کنید، می توانید مقدار زیادی از پول گرانبهای خود را که در مراکز خدمات پرداخت می کنید، پس انداز کنید.


اولین چیز این است که شما باید نوع مشکل را شناسایی کنید

 

اولین کاری که باید انجام دهید این است که نوع مشکل از چه نوع است. معمولا 3 نوع مشکل در تلفن های همراه وجود دارد. آنها سه نوع هستند:

تنظیمات
سخت افزار
نرم افزار

1. خطاهای تنظیمات: مشکلات جزئی مانند عدم امکان برقراری تماس، خاموش شدن تلفن به محض باز کردن صندوق ورودی یا گالری پیام ها و خطاهای جزئی مشابه، خطاهای تنظیمات نامیده می شوند. می توانید ابتدا فقط با راه اندازی مجدد تلفن همراه خود امتحان کنید. این ابتدایی ترین و ساده ترین نکته است. اگر حل نشد، برای تعمیر آنها فقط باید تنظیمات گوشی را به تنظیمات اصلی کارخانه بازنشانی کنید.

 

 

برای بازنشانی – به منوی تنظیمات بروید – بازنشانی / بازنشانی کارخانه / بازیابی تنظیمات کارخانه را انتخاب کنید.

اکنون دستگاه از شما کد امنیتی می خواهد. کد امنیتی پیش فرض را تایپ کنید مگر اینکه کد تغییر کرده باشد. مشکلت باید حل بشه اگر خوش شانس نیستید، باید گوشی خود را فرمت یا فلش کنید. اگر می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید بخوانید چه چیزی چشمک می زند و چگونه گوشی موبایل را فلش کنیم.

2. ایرادات سخت افزاری: تمامی عیوب مربوط به عملکرد نامناسب قطعات یدکی، ایرادات سخت افزاری هستند. مشکلاتی مانند شارژ نشدن، نداشتن صدای خروجی (عیوب میکروفون)، نداشتن صدای ورودی (عیب بلندگو)، نداشتن موسیقی، عدم نمایش گرافیک، کار نکردن لمس، کار نکردن دکمه ها و غیره در این دسته گنجانده شده است. برای این نوع مشکلات، باید ابزار خود را باز کرده و آن را برطرف کنید. می توانید ویدیوهایی از نحوه باز کردن مدل خود را در یوتیوب ببینید! بسیاری از مشکلات مربوط به سخت افزار با تمیز کردن یا تعمیر قطعات، قطعات و اتصالات آنها تعمیر می شوند. بنابراین نکته بعدی این است که باید اتصالات آن قطعه یدکی خاص را که کار نمی کند تمیز کنید و نتایج را بررسی کنید. اگر هنوز تعمیر نشده است، باید قطعات یدکی را عوض کنید. شما همچنین می توانید برای حل تمام این مشکلات در تلفن یا تبلت خود در گوگل جستجو کنید.

 

3. اشکالات نرم افزار: مشکلاتی مانند هنگ کردن (انجماد)، خاموش شدن خودکار، گیر افتادن در هنگام بوت شدن، پردازش کند و غیره در این دسته گنجانده شده است. شما باید تلفن همراه خود و همچنین کارت MMC را فرمت کنید. اگر باز هم مشکل حل نشد، باید گوشی خود را فلش کنید یا آپدیت کنید.

 

اگر نمی توانید گوشی را طبق این مراحل تعمیر کنید، ممکن است مشکل پیچیده باشد. بنابراین توصیه می شود از تلاش بیشتر خودداری کنید و آن را به مرکز تعمیر بسپارید.

 

همچنین توجه داشته باشید که اگر با موارد ذکر شده در بالا به خوبی آشنا نیستید و به نظر گیج هستید، لطفا خودتان این کار را نکنید. بیشتر احتمال دارد که به گوشی آسیب بیشتری وارد کنید تا اینکه آن را تعمیر کنید!

 

توجه: اگر تلفن همراه شما تحت گارانتی است، گوشی خود را باز نکنید و خودتان تعمیر کنید. شما گارانتی آن را از دست خواهید داد!

 

برای دنبال کردن می توانید به https://ir-repair.com/article/specialized-mobile-tablet-repair-training وارد شوید .



:: برچسب‌ها: آموزشگاه تعمیرات موبایل،بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل،آموزش تعمیرات موبایل در تهران،آموزش تعمیرات موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خلیل

دنبال کردن برندهایگیوه ارزان بصورت آنلاین

 

خرید گیوه اسپرت

همانطور که می دانیم گیوه پای افزاری سنتی و قدیمی است، که در گذشته توسط مردم عشایر و روستاییان بسیار مورد استفاده قرار می گرفته است. گیوه دارای فواید زیادی بوده و برای پیاده روی های طولانی بسیار مناسب است. مدتی بود که استفاده از گیوه به فراموشی سپرده شده بود و خرید و فروش این محصول دیگر رونقی نداشت. اما با استفاده از خلاقیت هایی این محصول در میان صنایع دستی دیگر دوباره جان گرفت و جایگاه خود را دو مرتبه به دست آورد. در واقع هنرمندان با به کار گیری هنر و سلیقه خود گیوه های اسپرت و زیبایی را طراحی نموده و موجب افزایش طرفداران این پاپوش قدیمی شده اند.
گیوه اسپرت زنانه و مردانه

 گیوه ای که امروزه استفاده آن در بین جوانان متداول شده است گیوه اسپرت است.  شالوده این گیوه از همان گیوه های سنتی قدیمی نشات گرفته است. با این تفاوت که بافت رویه آن بسیار دقیق تر و شکیل تر انجام می گیرد و از انواع طرح و نقش برای تزیین آن بهره گرفته می شود. برخی از گیوه های اسپرت به صورت مشترک برای بانوان و آقایان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. برخی دیگر دارای نقش هایی زنانه است و برای مردان مناسب نیست. برای مثال گیوه های اسپرتی که برای بانوان تهیه می شود دارای نقوش گل و بوته بوده و از منگوله و پولک هایی بر روی آن استفاده شده است.

 در حالی که گیوه های اسپرت مردانه اغلب نقش و طرحی ندارند و به صورت یکرنگ و ساده تولید می شوند. در بعضی مواقع نیز گیوه های اسپرت مردانه را با رنگ هایی ملایم و یا تیره تزیین می کنند ورنگ و لعابی مردانه و زیبا به آن می دهند. البته انتخاب و خرید گیوه اسپرت کاملا سلیقه ای است.

گیوه کودکان و نوجوانان

گیوه های کودکانه ای نیز به بازار ارائه داده شده اند که از نخ های رنگی و زیبا در آن ها استفاده شده است.

امروزه جوانان به ویژه جوانان هنرمند و هنر شناس از گیوه های اسپرت استفاده می کنند و تیپ اسپرت و جدید خود را با استفاده از گیوه اسپرت به تیپی جدید و منحصر به فرد تبدیل می کنند. گیوه های اسپرت را می توان همراه با انواع شلوار لی و کتان مورد استفاده قرار داد.

 خرید گیوه اسپرت

برای خرید گیوه اسپرت علاوه بر مراکز فروش صنایع دستی می توان به فروشگاه ها و سایت های مجازی موجود مراجعه نمود و گیوه دلخواه خود را سفارش داد. قیمت گیوه های اسپرت بسیار مناسب بوده و هر قشری از جامعه می تواند نسبت به خرید این نوع پای افزار زیبا و با دوام اقدام نماید. عمر و دوام گیوه های اسپرت مدت ها شما را از خرید کفش هایی دیگر بی نیاز خواهد کرد و بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

گیوه های اسپرت بسیار راحت و سبک هستند و می توان از آن ها برای رفتن به مهمانی، محل کار، دانشگاه، خرید و ...استفاده کرد.

برای سرزدن می توانید به خرید گیوه بروید .



:: برچسب‌ها: خرید گیوه،خرید گیوه مردانه،خرید گیوه ارزان،گیوه ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خلیل

معارفه متد های هزینه سئو تخصصی


اگر قبلا روی سایت سئویی انجام شده باشد از هزینه های سئو کم میشود ولی در بعضی اوقات به هزینه اضافه هم میکند البته بسته به سئویی که قبلا روی سایت انجام شده .

همچنین تعداد صفحات مد نظر برای سئو ,حجم عکسها ,سرعت لود سایت و مواردی از این قبیل بر روی سئو تاثیر گذار است .

 

قیمت های سئو سایت با روش های مختلفی محاسبه میشود :

هدف از بهینه سازی سایت چیست ؟

میزان هزینه ای که برای سئو در نظر گرفته شده ؟

مدت زمان و بازدهی مدنظر ؟ (سئو داخلی یا خارجی بودن هم مهم است)

 

قیمت مشخصی برای سئو وجود ندارد و بستگی سئوکار به سئو کار دارد .

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

به سبب معارفه می توانید به  تعرفه سئو مراجعه کنید .

جهت آشنایی https://labraseo.blogspot.com/2021/06/blog-post.html  رجوع کنید



:: برچسب‌ها: قیمت سئو،هزینه سئو،تعرفه سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خلیل

شناخت ترکیب های تعرفه سئو براحتی


چرا این مرکز مشاوره به وجود آمد ؟

مدت ها بود در حرفه ی سئو در این 9 سالی که در این زمینه کار میکردیم احساس می کردم یک خدمات خاصی در سئو برای کاربران نیاز هست که متاسفانه به صورت جدی وجود ندارد و جای خالی آن به شدت احساس می شود.

و آن مرکز مشاوره سئو است.

خب اساسا اکثر کاربرانی که با این موضوع به نحوی آشنایی داشته باشند می دانند سئوکارهای واقعی در ایران بسیار اندک هستند و در حال حاضر سفارش جدیدی هم دریافت نمی کنند. چون قراردادهای خوب خود را دارند و نیازی به کار جدید ندارند و مهم تر از آن وقت کار جدید را هم ندارند.

اگر با آنها تماس بگیرید به هر نحوی سفارش شما را بهانه هایی مثل سی ام اس نبودن , داشتن ایرادات کلی و ... رد می کنند.

درهمین حین سئوکاران دروغین پدیدار شدند. کسانی که تازه چندماه است با مفهوم سئو آشنا شدن که متاسفانه با پیشنهاد قیمت های مضحک اقدام به دریافت سفارش سئو می کنند و پس از مدتی پول شما را هدر میدهند و حتی یک ذره هم به سئوی شما کمک نمی کنند چون اصلا نمی دانند سئو چطور انجام می شود.

در اینجا پولی که از شما هدر میرود شاید به اندازه زمانی که از شما هدر می رود مهم نباشد. این سئوکار دروغین چند ماه از وقت شما را در یک کسب و کار می سوزاند.

خب بعد چه اتفاقی می افتد کسب و کارها متوجه می شوند سئو را باید خودشان انجام دهند . پس مدیر کسب و کار یا شخصا شروع می کند یا به واحد آی تی خود این کار را می سپارد .

با پرداخت هزینه های بسیار و آزمون خطاهای زیاد پیشرفت کمی هم میکنند که به هرحال بهتر از سپردن کار به یک سئوکار دروغین است.

حال در این راه با مشکلات فروانی هم روبرو می شود و دقیقا نمی داند چه باید بکند. چون اساسا سئو مفهوم پیچیده ای است و تشخیص راه حل بعضی موقع ها بسیار سخت می شود.

پس باید از یک سئوکارحرفه ای مشورت بگیرد. بنابراین هم اینجاست که یک مرکز مشاوره سئوی خوب می تواند پاسخ بسیاری از سوالات شما را بدهد و شما را راهنمایی کند.

اگر در مورد خدمات مشاوره ای سوالی دارید از این بخش ارسال کنید تا پاسخ دهیم .

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

به سبب یادگیری می توانید به  سئو سایت بروید .

به سبب معرفی کلیک وارد شوید



:: برچسب‌ها: قیمت سئو،هزینه سئو،تعرفه سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خلیل

شناخت ترکیب های کلاس آموزش تولید محتوا با گارانتی

مدت هاست که کارگاه های آموزش تولید محتوا در ایران به صورت تئوری و به شکل قدیمی برگزار میگردند که در پایان دوره معمولا شما به یک محتوا نویس موفق تبدیل نشده و نمی توانید محتوای خوب و موثری در جهت رشد کسب و کار خود تولید کنید.

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در زمینه تولید محتوا در کشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت و منجر به درآمد بالا شود؟

اصلا استراتژیست های محتوا می آیند اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک کارگاه کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند آموزشگاه تولید محتوا لرنو وب که از قدیمی های طراحی سایت و سئوی ایران است با همکاری شرکت داده پردازان ایفانت اقدام به برگزاری کارگاه های تخصصی تولید محتوا به صورت کاملا کاربردی و بر اساس تکنیک های روز کرده است.

همچنین مباحث تولید محتوا را در ویکی پدیا میتوانید بخوانید یا فیلم های آموزش تولید محتوا را در آپارات ببینید .

 امروزه با پیشرفت شبکه های اجتماعی افراد بیشتری دست به تولید محتوا میزنند.

تولید محتوای با کیفیت باعث می شود که رتبه وبسایت شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

برای همین اکثر مدیران وبسایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص داده اند و سعی می کنند که بلاگ نویسان با تجربه ای را در این زمینه استخدام کنند.

یکی ازسختی های کار های این وبلاگ نویسان ایجاد محتوای مناسب با کسب و کار می باشد.

اینکه چگونه محتوایی را تولید کنند که مناسب با مخاطبان وبسایت باشد و پیدا کردن یک منبع معتبر کاملا سخت است.

هدف ما ازاینن مقاله دادن راهکار مناسب  برای تولید محتوای مناسب و مرتبط بود و برای رعایت آن چه مواردی را رعایت کرد.

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

به سبب توضیح می توانید به  آموزش تولید محتوا  رجوع کنید .

به سبب معرفی آموزشگاه تولید محتوا دنبال کنید



:: برچسب‌ها: آموزش محتوا نویسی ,آموزش تولید محتوا ,تولید محتوا ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1400 | نظرات ()